TERRÄNG I MANTORP

Idag har jag terrängtränat med Pitchi. Mamma, Amina och Annie hängde med och Annie fotade.

Det gick bra, vi hoppade lite nya hinder och tog lite svårare hinder/kombinationer. Två hinder stannade hon på men det var för jag hade för dålig blick och för snabb galopp. När hon hoppade det hoppar hon det lätt. Men hon skötte sig jättebra! Bortsett från stoppen (som också är nyttiga) så var det några framsteg. Fick tips från Amina och mamma med lite saker.
Nu har mamma också kollat P80 och P90-skisserna på datorn och jämnfört. Dom är lite osäkra, men jag är säker på att jag klarar P90, sen kan man ligga på den nivån ett tag.

Efteråt åkte vi till Borneo och Amina/mamma hjälpte henne. Det gick superbra idag! Men det får som sagt Annie skriva om :)

Nya ridbyxor och schabrak bilderna. Vi svängde också in på Sharpman och Travshopen. Handlade nya stigbyglar, ludd och boots.

 
















Daniella


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag måste säga att jag verkligen gillar din sits och följsamhet. Trevlig ponny!

2011-07-15 @ 15:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0