TAPPSKO

När jag tog in Pitchi så märkte jag att hon tappat en av sina skor bak och slitit sönder en liten bit av utsidan. Panik fick jag! Mamma kollade på det och slipade så den blev fin. Jag och Adrian fick runt i hagen och letade efter skon och han hittade den. Skon har inte suttit helt 100 så man var inte så jätteförvånad ändå. Men den skon passade inte nu eftersom mamma slipat och allt sånt. Det var bara att kolla igenom alla skor man hade och vi hittade en sko som Fantasie har haft som passade och det var mamma som fixade det näst jag höll lektion. När jag fick se resultatet blev jag helt paff, det vart så bra! Liksom vad kan inte min mamma fixa? ;) Så pga henne var dagen och alla träning inte avblåst! Min mamma är bäst, ingen protest.

Pitchis lilla tappsko, ganska smutsig?


Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0