STAAAAADEN

Jag och mamma åkte in till stan. Fick med mig ett baslinne och jumpsuit (heter det ens så?). Hittade ett så fint stickat linne, eller ja :p Och så en superfin t-shirt, men hade inte råd :(
Men jag såg lite fint, men jag vet inte riktigt om det är min stil. Jag vet inte ens vad jag har för stil. Jag har lite såhär pösigt och säckigt, även fast jag har en fin kropp. Eller mamma säger det .. Så nu ska jag bli mer kvinnlig! Gud vad kul det här ska bli. Nu ska jag totallt strunta i vad andra tycker, jag har blivit mer och mer att jag bryr mig om vad andra tycker. Men nu ska jag köra mitt egna race!

Och med en impuls har jag nu bestämt att mitt hår ska bort. Och det ikväll! Om inte mamma klipper mig klipper jag mig själv! Jag ska ha kortare, typ kortare i axelhöjd och ha lite pash-aktigt (stavning). Dags för en uppfräschning!



Daniella

Kommentarer
Postat av: maja

kan man få se dom nya kläderna då?(:

2011-07-25 @ 22:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0