SKRUBBA, SKRUBBA ..

Hahah, Annie! Kollade dina inlägg och du har handlat en likadan hjälm som mig! Haha, var kul :D Men dom är jättebra, så jag hoppas du blir lika nöjd som jag. Och nästan i samma färg :p

Nu på kvällskvisten tog jag in Pitchi och Fanta för att ge maten. Så då borstade jag lite, fixade sadelkammaren och sen kom Sabina. Hon ville smörja så hon fick smörja min sadel. Vilken lyx! Men sen var vi igång, samtidigt som Sabian smörjde så borstade jag foderbordet eller nått så den var fri från hö (det har kommit lite hö där nu när vi tagit in höet) och så såg jag att "korridoren" var lite smutsig så Sabina och jag började skrubba nästan hela väggen. Blev jättefint! Håll på ända till 11 ungefär, sen ville Sabina sova. Men ska fixa nästan hela stallet och sen måla så kommer det bli, eller iallafall se ut, som nytt :)



Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0