SKITVÄDER!

Just nu så regnar det och det har det gjort hela dagen. Jag som tänkte rida på fältet :( Man får bara hoppas att det slutar regna någon gång så kan jag iallafall rida ett pass på banan. Får se om jag tar dressyrsadeln eller inte. Älskar verkligen min dressyrsadeln, den är bara för skön!
På onsdag ska jag åka till Heda på en kvällsdressyr. Vet inte om det är en tävling, men jag tar det som en träningstävling. Ska som sagt tävla LA:1 2007, som jag tränat några gånger. Rider mycket dressyr nu för jag vill slå mitt dressyrrekord i fälttävlan nu den 30 juli i Mantorp (P90).
Dessa dagar skulle man gärna vilja ha ett ridhus ..


Dressyrprogrammet jag ska tävla på onsdag, klicka för den ska bli större :)

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0