SHOPPING

Som sagt åkte ju till Scharpman med mamma och pappa idag. Fick med mig lite hem. Eftersom att jag ramlade av igår så kom jag på att det är dags att köpa en ny hjälm och att jag haft den i typ fyra hela år och jag har ramlat av mer än 20-30 gånger med den hjälmen, så nu var det dags! :) Säkerhet är väldigt viktigt i ridningen. Men hitta en jättebra hjälm iallafall.
Det jag köpte var två hjälmar en UVEX och en John Whitaker, ett par ridbyxor Treadstone, en borste, en flughuva och någon flug/broms grej! :) Jag betalade faktiskt en av hjälmarna själv för det var ju bara meningen att köpa en hjälm, men UVEX hjälmen blir kankse lite kall att rida med på vintern för det är så mycket ventilation i den hjälmen och John Whitaker hjälmen är nog mer varm, huvudet får ju inte förfrysa xD
Kan göra ett inlägg om fluggrejen sen och skriva hur det fungerar, och det kan vara intressant att se om det ens fungerar...




Treadstone ridbyxa, grå, svart knäskodda.

John Whitaker ridhjälm, svart.

UVEX ridhjälm, broms/guld.

Något för bromsar och flugor.

Ryktborste.

Flughuva.

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0