MYCKET ATT GÖRA

Efter jag ridit Pitchi och Fantasie var det bara att pyssla inför morgondagen. Schamponerade Pitchi, smörjde, tvättade och packade. Knoppar gör jag imorgon för annars förstör hon väl dom ;) Men allt har gått i ett, verkligen! Jag har sprungit runt som en galning fram och tillbaka och slått mig ett antal gånger när jag ska göra allt så fort. Jag hade också lektion för Sabina som gick bra. Pitchi har fått stå inne större delen av dagen men jag gick med henne på gården och hon fick äta superfräscht gräs. Nu är jag inne (äntligen) och ska bara skriva lite och sen sova. Ska upp klockan halv 6 för att ge hästarna mat.

Laddar upp lite bilder jag/någon annan tagit från hela dagen.










Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0