MIN DAG

Idag efter David fotade mig när jag ridit, la vi in bilder osv och efteråt lagade vi lite ordentlig mat! Omellet, egen gjorda pommes, rostis och smoothie :) Och några timmar senare stekte vi bananer i sirap, margarin och socker. Och sen åt vi det med lite grädde. Så gott var det! Vi målade också lite, fast sen började det ösregna (typiskt svensk sommar) så vi hann inte så långt. Sen har vi bara chillat, ätit körsbär och lyssnat på musik.

För ett tag sen så sprang hästarna i hagen, Pitchi och Fantasie sprang på ordentligt! Mysigt att se dom ha kul, hoppade, skuttade och raceade för fulla muggar. Jag kollade på dom i fönstret och när dom hade slutat så kollade dom bara på mig ^^

Imorgon fyller David år (p12) så vi ska väl hitta på lite kul. Men jag ska försöka hinna rida för David ville fota. Är det kul med nya ridbilder varje dag? Tycker jag iallafall. 

Är inte inne på min dator så kan inte lägga upp bilder på vår mumsiga mat, men ni överlever väl? :)

Hoppas ni haft en bra dag för det har vi.

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0