MEMORERA, MEMORERA ..

Mamma kollade startlistan inför fälttävlanstävlingen som är om sex dagar och då skulle hon kolla vilken tid jag startade. Jag var tredje startande i min grupp och startade dressyren ca klockan 11, eller någonstans där. Och så kollade hon dressyrprogrammt och det var något annat! Vi har tränat det som var gjort år 2007, men nu var det som var gjort 2010 som man skulla rida. Panik! Fy på mig osm inte hade märkt det, men Sara (en kompis) hade sagt att P80 och P90 red samma dressyrprogramm, men så var det tydligen inte. Tur att man har lätt för sig att sig ett nytt programm. Heja, heja!

Såhär ser det programmet ut som jag ska rida:
JAG ÄR BÄST, JAG KLARAR DETTA!

Daniella 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0