LÅÅNG DAG I STALLET

Vickan kom till mig idag vid ett och vi hade inget för oss, så min ide var att åka till stallet och ta med lunch och fika. Så vi åkte upp till stallet klockan två och tog in hästarna direkt typ. Emma var där för hon hade precis ridit Pärlan eller vad hon hette. Vickan och jag borstade av våra killar och rengjorde dom där de inte kunde göra sig rena själva... Lade på Borneo ett täcke och satte på en täckesgjord, lite läskigt i början. Prinsen och Borneo fick gå in och käka/vila i boxen. Vickan och jag chillade som bara den, så gött! Men sen tog vi och värmde maten och satte oss ute och åt. Efter det smorde vi eller jag orkade bara med två träns. Kom då på att Borneo stått med täcket ganska länge så han var svettig så då fick jag svampa av honom. stackarn... Men han och Prinsen tyckte nog att det var underbart att få komma in, ifrån alla insekter och värmen. Sen har jag ingen aning om vad Vickan och jag gjorde i stallet. Men tog ut hästarna vid sex. För då gick vi och badade, så skönt! Var där i typ en timme, låg och slappade på bryggan ;) Sen kom vi hem vid åtta. En toppendag i stallet alltså :D


:o ?

Söting!

Prinsen och Borneo.


Några bilder från dagen i stallet med Vickan! :)
Ska till stallet nio på morgonen imorgon :o Gött...

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0