HEJSAN HOPPSAN ERA ROSOR!

Visste ni att rosor baklänges blir rosor? Hehe :p

Idag blev jag väckt av mamma för vi alla (typ) skulle hjälpa pappa att fixa på hans företag för han ska flytta. Så där var vi i ca 7 timmar och fixade! Vi åt också på Mc Donalds vilket inte är min favorit, men jag tog en sallad så det belv inte så farligt.

När vi kom hem åkte vi och badade en liten stund, men det var ganska kallt i vattnet, även fast det varit varmt i luften idag (ca 26 grader), men det har ju varit kallt ett litet tag innan. Efter det åkte vi hem och så var det dags att sätta dig på hästryggen (där man känner sig mest hemmastadd). Gött! Det gick jättebra, skriver om det i ett enskilt inlägg!

Hehe, såhär kallt var det:

Men efter ett tag blev det bättre. Och förresten, Adrian puttade i mig :(




Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0