GÅRDAGENS RIDPASS

Jag red lite dressyr på banan. När vi skrittat och börjat trava så öppnades himlen och det verkligen ösregnade! Men Pitchi gick fint ända. Dom går ju inte lika bra när det ösregnar eftersom dom vill stå stilll och ha rumpan emot regnet osv.
Men gjorde volter, öppna, övergångar och så red jag programmet en gång för mamma. Det gick bra, hon tog galopp en gång när vi skulle trava direkt efter den förvända galoppen, men det är för jag driver fram henne direkt när vi slutat galoppen och då trodde hon att hon skulle ta "rätt" galopp. Men sen slutade vi eftersom det regnade så mycket. Så hon fick stå innne med fleecetäcke och käka hö.

Sen åkte vi och åt på resturang och kollade på film. Jag och David kollade på Transformers 3 i 3D. Den var jättebra, men man fick lite ont i ögonen. Så kom hem vid 12 ungefär, därför bloggade jag inte mer igår.



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0