FYLLER 14 IDAG!

Nu har jag vaknat av att dom sjöng "ja må hon leva osv osv" och så fick jag öppna alla presenter. Det här  var det bästa jag fick:

En systemkamera!!

Det är en Nikon D3100, 18-105 mm som man kan filma med. Vi har fotat lite nu och det är jättestor skillnad mot min digitalkamera! Är jätteglad! Så nu kommer säkert någon att vilja fota mig varje ridpass eftersom det är mycket roligare att fota med systemkamera. Men är så glad, mamma är bäst! Några bilder när vi fotade med kameran nu på morgonen. Men har inte lärt mig med alla inställningar osv.




Den översta bilden är med digitalkameran och dom två med system, visst är det otrolig skillnad?

Daniella


Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS!! :D

2011-07-10 @ 12:50:32
URL: http://teamnorrsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0