FRÅGOR (TEST)

Blev någon annan konstig text, hoppas att ni ser iallafall.

Hur länge har du ridit?
- Jag fick Miss Taylor när jag var 7 år så då kan man säga att jag började ordentligt, men har ridit från och till sen jag var 2 år.
Vart rider du?
- Hemma för det mesta.
Eller har du egen häst?
- Ja.
Har du sköthäst?
- Nej.
Har du ridit någon unghäst?
- Ja.
Brukar du tävla?
- Ja.
Vad är roligast hoppning, dressyr eller uteritt?
- Allt är kul så kan inte ta en sak :)
Vem är din rid idol?
- Jag har flera i olika grenar.
Hoppning: Rolf Göran Bengtsson
Dressyr: Minna Telde
Fälttävlan: Niklas Lindbäck
Är hästar ditt liv?
- Hmm, jag håller på med hästar varje dag, och bara när jag var i Skåne i 2½ dag så fick jag ki i fingrarna. Så ja, hästar är en väldigt stor del av mitt liv.
Favorit ponny/häst?
- Alla våra hästar är mina favoriter på något sett, men min stjärna Pitchi är ju liite bättre ;)
Rider nån av dina kompisar?
- Ja.

Vilken kompis brukar du rida mest med?
- Mamma
Häst eller ponny?
- Båda.
Favorit ras?
- Alla hästar är olika individer, precis som vi så ingen häst är likadan, men alla raser är ju bra på olika saker. Men svensk ridponny är ju bra.
Har du varit medryttare?
Ja.
Har du varit fodervärd?
- Ja.
Har du haft häst?
- Jag har hästar.
Tycker du om att mocka?
- Nej. Oftast inte, är ju inte så himla kul så varje dag längtar jag efter att få mocka.
Har du förlorat en ponny?
- Inte precis att jag har gjort det, men vi har fått avliva en av våra ponnyer.
Har du förlorat en häst?
- Nej
Vad är det första du gör när du kommer in i ett stall?
- Kollar att det inte ligger något framme som inte ska göra det, annars går jag in i sadelkammaren för att byta om.
Brukar det ofta gå bra när du rider?
- Ja.
Brukar du ramla av?
- Nej, det händer inte varje ridpass.
Hur många gånger har du ramlat av?
- Kanske .. 36?

När ska du rida nästa gång?
- Klockan halv 7 idag.



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0