FÖRBÄTTRING

Var ju i Linköping idag med Daniella och gänget. Köpte en glitterig grimma till Borneo, den enda med ludd, men han blir säkert snygg i den! När vi kom hem så fota jag när Daniella red, det såg asbra ut! :o
Sen åkte vi till Borneo. Hela ligan var där, nemen mina föräldrar, Daniellas mamma och syrra, Tyckte att Borneo var duktig idag och Amina var såklart och duktig. Hon repeterade från igår och han reagerade inte lika mycket. Sen hängde hon lite över honom och gick några steg. Efter det fick Borneo käka lite mat och sp vidare ut i hagen.
Nu ikväll har jah varit ute och gått med grannen ett varv runt kanalen eller nästan runt hela, tycker Motala är riktigt fint faktiskt, haha!
Blev lite blandat det jag skrev om men lite smått från dagen. Får se om jag lägger upp några bilder från idag om Daniella skickat iväg dem snart! ;)

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0