DRESSYR PÅ PADDOCKEN

Red Pitchi på banan, ett dressyrpass. David fotade.

Gjorde förvänd galopp, skänkelvikning, mycket volter, öppna, sluta. Red LA:1 två gånger, men där jag ska börja trava efter den förvända galoppen i höger varv så vill hon gärna ta "rätt" galopp och idag blev jag väldigt irriterad på det. Så red på fyrkantspåret och tränade på att ha förvänd galopp och gå över till trav utan att hon tar den andra galoppen. Till slut så gick det och då slutade jag.
Det gick bra, hon gick ända fint från början, men imorgon ska jag nog ha snodd så jag kan träna mer på min inverkan och få hjälp med att hålla henne i form i övergångarna, speciellt skritt till galopp.

Igår kväll fixade jag lite med inställningar på kameran och råkade göra så det blev datum på bilderna. Så vissa är det datum på.










Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0