DRESSYR - DAGENS ANDRA RIDPASS

Var uppe i sadeln vid halv 9. Vi gjorde volter, serpentiner, övergångar och skänkelvikningar. Sen red jag programmet två gånger. Idag tycker jag själv att vi nådde en ny nivå! Iallafall i min ridning, idag var jag mer på och höll upp min överkropp bättre. Första gången jag red programmet kändes det bra, jag vet helt slut efteråt! Men så himla nöjd. Andra gången blev Pitchi lite starkare, men det var nog för hon började bli lite trött :)

Imorgon åker jag som sagt till Skåne och då kommer Pitchi stå i tre dagar. Men när jag väl sitter i sadeln så är vi säkert superfräscha.
                                           




Har fler bilder, men lägger upp dom någon annan dag :)

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0