DET VAR ETT TAG SEN

Jag har ju haft besök av några vänner måndag-torsdag. Två skånska killar och en tjej från stickholm. Träffade dem på språkresan i England jag var på i juni. Har haft det jättetrevligt, visat runt här i Motala, varit i Vadstena, spelat minigolf, badat mm. Gött med en åter träff, men jag har inte varit i stallet men mamma och pappa har varit där.

Måndag: Gick en promenad i skogshagen.

Tisdag: Borneo fick vila i boxen i några timmar. Fick på sig en flughuva för första gången.

Onsdag: Pappa och mamma åkte upp och kollade till honom.

Torsdag: Träning med Amina, gick asbra!


Lovisa, Linn, Felicia, Jacob, Jesper, jag och Saga i England!

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0