DAGENS RIDPASS 30/7

Pitchi: Red henne på fältet på hackamore. Hon kändes seg på hjälperna och inte alls på G, men hon gick väldigt fint i formen. Red henne inte så länge då jag inte ville köra slut på energi. Men gjorde volter, övergångar och försökte trycka igång henne några gånger. Var inte så nöjd.
Fantasie: Red henne på banan med pelham och hoppade! Hoppade samma som jag gjorde med Pitchi för någon dag sen och vilket scoop hon har! Men hon var pigg och ganska stark, men krävde inget i formen då jag ska lära mig att hålla mig själv i balans innan jag pysslar med sådant. Hon gick väldigt fint i skritten och hoppade jättebra. Var nöjd.

Pitchi:








Fantasie:








Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0