DAGENS RIDPASS

Idag red jag, Sabina och mamma ut på våra kära pållar och vi red runt Lustigkulle och skrittade/travade. Det var skapligt mycket flugor och blinningar nu när det var ganska varmt (iallafall idag). Efter vi ridit vår lilla uteritt fick Sabina hoppa av Missy och gå in i stallet för jag och mamma skulle rida lite på fältet och galoppera och Missy vill gärna hänga efter och Sabina ska ju ändå bara fylla 7 år i år, så hon fick stå över idag. På banan får hon galoppera för fullt.
På fältet så gjorde jag mycket volter i galopp och trav och även byten. Gjorde galopppiruetter, dock inte sådär jättesmå (glömt det där ordet man säger) men det var inte dåligt! Hon var jättefin, men jag hade inga sporrar så i början fattade hon inte att hon skulle byta galopp så det tog kanske 2 meter. I slutet bytte hon direkt när jag sa till. Det gick bra för mamma och Fantasie!






Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0