DAGENS RIDPASS 13/7

Mamma och jag red på fältet och senare red jag på banan. Vi skrittade runt, men jag skrittade inte så länge utan började trava tidigt och göra volter. Pitchi var redan då i en mjuk form och bärde sig själv jättefint. Gjorde mycket volter och gick sedan till galopp. Gjorde små volter, förvänd, samla, öka. Samma i trav också. Hon var helt amazing!
Inne på banan red jag LA:1 2007 för om ca 1 vecka ska jag tävla dressyr i Heda (kvällsdressyr). Hon gick fint, men är lite svår på halterna och ryggningen. Ibland blandade hon ihop med det andra dressyrprogrammet så det blev lite missar. Andra gången jag red gick det mycket bättre, halterna blev bättre och hon lyssnade bättre. Efteråt gjorde vi några ryggningar och sen fick det duga. 
Det gick bra för mamma också, Fantasie var jättefin och pigg!

 




















Daniella

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jätte fina bilder ! :)

2011-07-16 @ 00:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0