BILDBOMBER VARJE DAG?

Nu har jag fotat massor! Totallt har jag nog fotat omkring 500 bilder, men jag raderar ju många så just nu har jag typ 280 kvar. Älskar min Rapunsel (min kamera heter så)! Men jag tänkte en sak, hur många bilder vill ni ha per dag? Kan man lägga upp för mycket?
På bdb ska jag nu vara lägga upp högst 15 foton varje dag för annars blir det ju för mycket. Såklart tar jag ju bara dom bästa till bdb/blogg ;)
Mamma ville fota när jag hoppar så idag ska jag hoppa lite grann. Har inte något sug till att hoppa, men det kanske kommer när man börjat?

Eftersom det är min födelsedag idag så kanske det inte blir bästa uppdateringen .. eller jo, det tror jag nog det blir för jag ska ladda upp bilder och skriva om ridpass osv.

Men laddar upp bilderna mot kvällen eftersom dagen inte är slut så jag kommer säkert fota mer så då blir det ju onödigt att ladda ner alla bilder flera gånger. Men har har ni en bild, ett smakprov:

Har bilder när dom vilar, springer, rullar sig, gäspar osv. Jättefina bilder och roliga. Hästar är något som alltid är jättekul att fota :)

Daniella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0