AMEN GUD!

Såhär såg jag och Pitchi ut 15/12 -10. Det ser inte ens ut som samma häst, helt ärligt! Nu är hon så mycket starkare, smalare, snyggare och bättre på allt! Hålla huvudet uppe, övergångarna, språngkurvan.Thank God för att man utvecklas och förbättras!
Men det här visar ju att man faktiskt kommer framåt, även fast man ibland inte ens märker det.

Jag kommer faktiskt ihåg den här dagen. Jag och Maja skulle rida ihop, hon red på andra halvan. Jag hoppade lite och det kändes väl bra. Det var typ 15 ridskoleungar som stod uppe på läktarna och kollade, var säkert avungsjuka på att jag fick hoppa så högt, *host*
Och så kommer jag ihåg att det var så varmt, dom har ju uppvärmt ridhus och jag hade långkalsonger och allt och trodde jag skulle dö av värmen!



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0