ALLT HÄSTLIGT IDAG

Det slutade regna lite så då  red Sabina och jag höll lektion. Hon blir bättre och bättre! Dock ramlade hon av, stackarn. Men det är galoppen som är svår, men idag såg det bättre ut! Hon hoppade också ett hinder på kanske 10-15 cm, hon har lite svårt för det här med att stå upp, men det är ju sånt man fortsätter träna på, eller hur?
Efter det var det Adrians tur! Han hoppade också och han har blivit riktigt duktig på det! Hoppade mycket och galopperade runt. Missy gick bra med båda, dom är duktiga för sin ålder tycker jag :)

När jag skulle rida så började det ösregna så vi fick vänta ett tag, men till slut orkade jag inte vänta mer så jag red lite i regnet innan det slutade. Hoppade lite! Kombination som var i olika vinklar, smalhinder och ett vanligt räcke. Hon stannade på smalhindret, men det var för jag inte ramade inte henne tillräckligt, fy på mig! Men hon var superfin (som vanligt). I början så kom vi in lite fel men framåt slutet så gick det bättre då jag kom igång lite. Pitchi är ganska svårhoppad, iallafall när det blir lite högre.










Tungan är verkligen rätt i mun, haha!





Jag lägger upp all bilder på Sabina och Adrian i detta inlägget och ett annat på mig och Pitchi :)

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0