VRETA DRESSYR

Åkte till Vreta idag för att rida LB:1. Gick superbra mot igår, jag kände mig mer i balans och hade mjukare händer så jag hade inte så ont i mina armar vilket jag brukar ha. Pitchi var lite trött, men duktig iallafall. Det var några som fotade så när bilderna kommer upp på deras hemsida så får ni se ;)
Man fick en skriftlig och muntlig bedömning, vilket var et plus! Domaren var jättebra, hade bra tips och pratade så man förstod. Jag kommer inte ihåg namnet, men jag ska kolla och så skriver jag det här. Hon var helskön!

Igår hade vi ett disco, vilket blev väldigt lyckat. Tack alla tjejer och killar, som är nästan lika dansgalna som jag. Tack för bra musik, dans och vänner. Ni är bäst!

Daniella

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Kul att det kändes bra idag på Vreta. Domaren heter Lisbeth Tornelid som dömde i Vreta och bor i Söderköping. Är en populär tränare när man söker på hennes namn på Google. Hoppas du får lite energi av att vara på filmkväll. Kram ;)

2011-01-29 @ 18:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0