VEM ÄR JAG?


Hej!
Jag ville bara berätta lite om vem jag är. Jag heter Annie, är ett år äldre än Daniella, blir alltså 15 i sommar. Jag har bara debuterat P70 i fälttävlan. Fast nu i år har jag tänkt att satsa mer på dressyren. Förra året startade jag bara en dressyrtävling, LC & LB. Det gick väldigt bra (y) Har tävlat dressyr på min ponny jag hade innan också & det gick väldigt bra, det var då jag insåg att dressyr är riktigt roligt.
Har min ponny Chocolate Spot (Pricken) 146,5 cm i mankhöjd. Han är kraftig & prickig. Jag behöver en lite kraftigare modell på ponny för att jag är lång :)
Så det var lite om mig & min ponny Pricken.

Annie


En härlig bild på mig & Pricken från i sommras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0