SAKNAR ALLA PRICKAR

Nu sitter jag här med Vickan som plattar mitt hår.
Jag har inte varit lika duktig som Danni att uppdatera på bloggen, men när hästen är i Strömsholm så vill man inte tänka på honom för mycket. Har varit lite nervös idag för att Pricken gjorde en laseroperation i ögat..
Operationen hade gått bra, men de vill bara hålla koll på honom så att inget blir fel. Pappa & mamma åker in & hämtar honom imorgon :') Jag ville inte följa med upp & hämta honom, vill hellre se honom glad i stallet morgon :D <3
Idag då, har varit med Vickan & hon sover här inatt (y)
När Vickan kom fixa jag smoothie & ladda badkaret med skum. Så vi har legat & slappat i badet med ansiktsmask :)
Tar nog med kameran till stallet imorgon så kommer det upp nya bilder på Prcken.

Annie



Igår, Strömsholm.


Kommentarer
Postat av: ellinor

Sån tröja har jag också :)

2011-01-28 @ 16:59:25
URL: http://freakylife.devote.se
Postat av: ellinor

sån tröja har jag också ( KL-tröjan)

2011-01-28 @ 17:00:20
URL: http://freakylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0