TESTAR MED BLOGG!

Hejsan! Jag frågade mina vänner/bevakare på min BDB (SHINING på BDB) och där var typ ungefär hälften som tyckte att jag skulle testa blogg. Så nu var det fixat! Men ville inte göra det ensam, så jag frågade Annie (annniedalskog på BDB) om hon ville vara med och driva den här bloggen och det ville hon. Vilket var tur .. Så nu ska vi ha den här så länge ni tycker om den och allt sånt där.
Det ska bli mycket uppdatering, bilder och så, så jag hoppas att ni kommer kika in kontinuerligt :)



En favoritbild, helt klart!

Bloggen gjordes igår så ja .. Det ser inte så jättefint ut ^^

Daniella

Kommentarer
Postat av: ellinor

fin blogg :)

2011-01-25 @ 22:09:30
URL: http://freakylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0