PIGG HÄST

Idag vakna jag upp av att pappa fråga mig om jag ville gå på fotbollsträning. Sluta i fotboll för 2 år sen, så var lite sugen nu. Eller mest för att stärka kondition mm. I ridningen får man ju inte precis någon kondition.
Efter träningen åkte jag till stallet & red. Emelie skulle skritta ut en sväng & då hängde Mli & jag också på ;)
Vi red på gamla järnvägen & Pricken var aspigg. Vi trava & galopperade lite också. Han var så glad & ville ju gärna köra på i hans tempo.
Sen var jag kvar en stund i hagen & satt vid honom. Han är så gullig som ska hålla på med min mösa, bära saker i munnen, han är en riktigt gosig häst! <3

Annie

Bilder från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0