LÄXOR

Som ni har märkt så har jag inte varit så social här.. Men jag går ju i åttan & vi har ganska mycket läxor, eller det blir väl inte så mycket läxor om man pluggar dagen innan ett prov. Fast jag försöker ju ta hem & kolla igenom grejerna så att det inte blir för mycket på en gång!
Idag var jag bara uppe & fixa hos Pricken & pussade på honom. Ögat såg grumligt ut idag & det är väl inte jättebra, men hoppas att det ser klarare ut imorgon :) Det har kommit en ny häst till stallet också, en fjording.
Tänkte ta bilder på hästarna någon dag som finns i stallet :D
Nu ligger jag i sängen & gör läxorna ;s Läser Hippson tidningarna också från förra året. När jag får tidningarna kollar ju jag oftast på bilderna, så har lite att läsa ;d

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0