KOMMIT HEM

Ja, det tog lite tid att komma hem ^^ Men nu är jag hemma iallafall! Håller på att skicka över bilder från den andra datorn till den här, så jag har lite bilder. Så det blir ett jäkla springande upp och ner i trappan kan man säga. Mamma och jag bestämde oss för att jag ska rida i Vreta på lördag (övermorgon). Kul att inte ens ha ridit programmet. Ne, men jag vet att Pitchi kan så, det kommer bli kul hopas jag, heh. Hinner inte rida idag, utan bara fixa stallet och ta in dom. Ska göra lite läxor också. Känner mig matt, trött och allmänt ledsen. Men det gör jag ganska ofta. Tänkte bara skriva det. Och förlåt för jag inte hunnit skriva något mer idag! Nu ska jag vara social ^-^




Så gullig ^^

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0