INGEN RIDNING IDAG

Mamma hade inte tid, hon skulle göra bokföring och så. Så imorgon åker vi, och sen på  fredag kanske. Jag skulle ju åka och ha en liten träningstävling i Vreta nu på lördag, men jag bestämde att vi skippar den. Om jag ska ut och tävla, så måste det ju se bra ut? Har inte tränat programmet en endå gång så då är det väl ganska meningslöst?
Och på söndag ska jag träna för Charles (dressyr). Såhär kommer då veckan se ut:
Onsdag: Hoppträning Ingrid
Torsdag: -
Fredag: Dressyr/markarbete NYRK (kanske)
Lördag: Va med Johanna
Söndag: Träning Charles

Smörjde sadeln, fixade stallet, borstade Missy också, så här kommer lite bilder:

Innan jag började borsta, snacka om tovig!

Ja, borsten är ganska liten ..

HÅRIG HÄST!

Lika fail båda två <3

Ja, tog lite bilder på stallet och så, men det får duga ^^

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0