HAR TRÅKIGT

Som det står på överskriften .. Sitter och tycker synd om mig själv för jag fryser, men hämtar ändå inte en tjocktröja? Lyssnar på musik, men lågt för att inte väcka dom andra (jag vet, jag är en snäll människa) och funderar på att inte åka till skolan imorgon. Jag kan vara "sjuk", bara en dag. Och om jag blev "sjuk", så skulle jag nog lyssna på musik, gå runt med en skål flingor, ha mössa och mjukiskläder och bara ta det lugnt. Det borde jag göra mer nuförtiden. Allt är bara stress hela tiden.
Just det! Glömde en viktig sak: Robban är .. en bra vän! Åh, så gullig jag är! Nu blev jag stolt över mig själv ^^
Ne, nu ska vi skippa allt detta tjat och skriva klart (det rimmade)! Mamma filmade lite idag, men inte så mycket för kameran "slog ifrån", alltså den stänges av och på av sig självt. Frågan är då:
Vill ni se en lite film från träningen? :)

Wow, all denna text för att skriva en fråga. Snacka om att jag har tråkigt. Men iallafall, kommentera om vad ni tycker.


En favoritbild.

Daniella

Kommentarer
Postat av: moa :)



jag vill se ;)

2011-01-27 @ 06:55:25
URL: http://reapesbelle.blogg.se/
Postat av: Agnes

jag vill se :)

2011-01-27 @ 16:04:24
URL: http://agnes99.devote.se
Postat av: maja

hej danni! ;dd

bara så du vet tänkte jag läsa eran blogg, haha xd



men jaa, lägg upp filmen nu då -.-



haha ;)

2011-01-27 @ 17:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0