7 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG

1. Jag måste ha rena fötter innan jag går och lägger mig.
2. Jag vill ha side-cut, men vågar inte
3. Ifall jag inte matchar så bra känner jag mig sämre än om jag matchar.
4. Hästar är det enda jag är duktigt på och kan mycket om.
5. Jag är en "pojkflicka" - mjukisbyxor, inte sminkad, rufsar till håret, eller sätter upp det i en toffs så är det bra. Älskar killars stil och enkelthet och även ser de så snygga ut. Fattar inte hur dom gör det?!
6. Jag är väldigt ärlig och ibland kanske lite för ärlig ..
7. Jag älskar att vara galen och inte som alla andra. Det behövs lite annorlunda personer i världen, hehe



Daniella

Kommentarer
Postat av: maja

side-cut är så jääääääääääääkla snyggt ju! :)

värsta coolt, men jag skulle aldrig få, och jag vågar nt xd

2011-02-01 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0