VET NI VAD JAG HAR GJORT IDAG?

Haha, jo jag har ju åkt längdåkningsskidor. Ville bara säga att jag kommer bli nya Charlotte Kalla :D Jag lovar!
Den branta backen var ju lite läskig tyckte jag, för skidorna åkte ur spåret men ringde mamma & frågade hur jag skulle göra & då sa hon hur jag skulle göra & det gick bra. Åkte värsta snabbt ;oo Eller jag åkte med några dagisbarn en stund för deras lärare fick åka tillbaka med en unge. Ska åka imorgon på kanalen om vi inte åker till Linköping :)
Nu sitter jag här på landet hos Daniella, vi ska väl chilla ett tag till & sen hänger jag med henne på hoppträningen. Vickan har fixat till Pricken idag, (det gör hon alltid på onsdagar) men tror jag måste åka upp ikväll & ge medicin =)
 
Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0