VAD TYCKER NI?

Tycker ni att det är viktigt att vara snygg när man rider? Att ha det allra senaste, märkesgrejer och en skinade häst? Själv tycker jag det ser ju såklart mycket bättre ut när man ser välvårdad ut, men spelar det så stor roll? Eller gör vi ryttare bara en så himla stor grej av det?


Så såg min vår/vintermatchning ut förra året .. Nu mera ska jag ha kavaj, vitt schabrak där det står "klubbmästare" på, fast åhnej, den har nyckelbys märke! :o Nooooo! det var ju smart nu när jag bytt klubb .. Men det kommer fixas! Jag ska iallafall ha mer proffesionell tävlingsoutfit.

Daniella

Kommentarer
Postat av: ellinor

Jag tycker det är viktigt och matcha , vet inte vrf men måste tillomed matcha när jag rider på ''hemmaplan''

ALLT måste matcha haha ;)

2011-02-14 @ 16:34:07
URL: http://freakylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0