MYSIGA KILLEN

Har precis kollar på ridsport, det var världscupen.
Pricken fäller, eller bara där han har långt hår, alltså i ansiket. Borsta länge idag & kände igenom hela kroppen. Han brukar tappa tålamodet väldigt lätt i stallgången efter ett tag men idag var han lugn & kollade på mig hela tiden & han ville pussas! Eller han ver helt klart mysig & social. Efter att jag pysslat med honom så skulle jag gå lite med honom, det var så halt, men vi gick lite försiktigt! Men jag tror att det bara är vi människor som är rädda för att rida på halt, för Pricken har ju guldskor & det är 6 broddar på varje sko. Där jag gled på isen, gick han helt stadig med sina brooddade skor. Så det går ju bara om man tar det försiktigt. Men skit samma.
Tömmde boxen idag också & fyllde på med nytt spån. Pricken blev lycklig när han kom in i boxen med nytt spån! Kan säga att hela hans ansikte var fullt med spån när han gosat ner asiktet! :D
Förresten när jag gick med han idag så hitta vi lite gott gräs.

Annie


finast.

Kommentarer
Postat av: Marcusgina

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2012-06-18 @ 10:57:03
URL: http://marcusgina.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0