TRÄNINGEN VAR AWESOME!

Gick så hiiimla bra! Hoppade 1,10 cm lekande lätt. Dock måste jag tänka på farten och rytmen så det blir ännu bättre språng. Pitchi var så himla glad och positiv, men tog inte bettet lika mycket och hade en såndär fin form. Men det gör ju ingenting. Åh, är så himla taggad nu ! Div I och sen regionala tävlingar. Can't wait! :D
Och så sa Ingrid hela tiden "denna ponny är fantastisk!" och sen "det borde finnas fler som henne, så himla snäll!" Hah, jag kan höra henne säga det. Man blir så himla glad :') Ingrid är verkligen jättebra!

Och sen så frågade en tjej mamma om hon ville vara med i styrelsen och det tackade hon ja till. Så nu är mamma med i det, men då behöver vi inte vara med i bankommitén. Det är ju ett +. Och ett stort + till NYRK! Så himla glad är jag över att vi bytte, nu går det framåt i utvecklingen.

Har massa filmer på G nu, hoppfilmer från träningarna alltså. Vill ni se?


Bestis festis <3

Daniella

Kommentarer
Postat av: Agnes

Va kul att det går så himla bra!! :D

Jag vill gäran se filmer <3

2011-02-10 @ 19:39:34
URL: http://agnes99.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0