TRÄNING

Träningen gick jättebra! Pitchi var väldigt fin, både i höger och vänster. Och så hoppar hon som en studdsboll! Varje gång jag tränar så är det alltid någon som säger till mig eller mamma att Pitchi är så fin ^^ Man blir så himla glad varje gång. Mitt mål var att ta den snäva svängen till den sista oxern på banan och ja .. jag borde skafa högre mål för Pitchi hoppar ju knappt xd De högsta hindrena låg på 1,05 cm.
Man märker att hon fått upp självförtroendet, hon vet att hon klarar det. Hon hoppar bättre och lättare på samma höjd äv vad vissa storhästar gör. Känner oss lite awesome.

Så laghoppningen .. antingen tar jag Div II eller Div I. Jag hoppade ju Div II 2009 så jag vill ju inte "hoppa" tillbaks igen, ska ju framåt! Så tror jag ska ta Div I eftersom både jag och Pitchi tycker att 1,05 cm är som 90 cm.

Fick inga bilder på själva träningen, mamma filmade. Så ska testa att lägga upp filmen här ananrs skickar jag länken. Fotade lite innan träningen ..

















Daniella

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Div 2 är ju inte förens i höst

div 1 & 3 är ju nu i vår ;)

2011-02-02 @ 22:22:19
URL: http://freakylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0