TORSDAG

Min dag har varit bra! Eller skolan vet jag inte om det var så kul, en helt vanlig sen torsdag. Efter skolan gick jag hem & åkte till fotbollsträningen. Det var väldigt roligt på träningen idag, vi fick springa mycket & det gillar jag! +att det var utomhus på konstgräs också :D
Åkte till stallet efter träningen & kom hem vid åtta, fixa bara till Pricken & Prinsen. Åt tacos & kollade på "Svergies värsta bilförare", haha så himlans kul! Det äger (y)
Ligger i sängen nu, har precis duschat & min bror sitter & spelar gitarr & jag sjunger med!

Annie


Jag & Dion - sommar 2010, ridläger hos Nina Fox. (Pricken var halt så fick låna hennes dressyrhäst)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0