TÄVLINGSKAVAJ

Daniella hade gjort ett inlägg om kavajer där ner såg jag. Hon tyckte att Kingsland kavajen var snygg!
Tänkte visa vilken jag har.

Kingsland kavajen är väldigt snygg tycker jag också faktiskt. Nu har jag en Pikuer Epsom men från början kollade jag på en marinblå Kingsland med utbytbara kragar. Jag gillade den & det skulle såklart vara ganska fräckt att kunna byta krage på kavajen. Den kavajen fanns bara i marinblå & det var bara en vecka kvar tills att jag skulle tävla så dem han inte få hem en sån. Är jättenöjd med den jag har nu, köpte den i sommras!

Annie 


Kingsland, samma pris som den Daniella lade ut bild på. Det enda jag inte gillade med den var att tyget inte var så "skönt". Ni ser vilka kragar man kunde byta till.


Pikuer Epsom 2000:-
Det fanns tre olika längder & denna är mellan, passar både till hoppning & dressyr.
Jag är ju lång & ganska smal så det tog ett tag innan vi hitta en som passa, det enda med den här är att ärmarna är lite korta men det går att sy till.


En bild på kavajen men man kanske inte ser så bra!

Kommentarer
Postat av: asasiira

Tycker din kavaj är jättesnygg och en jättefin bild på dig och pricken. :)

2011-02-11 @ 20:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0