TACK <3

Vill säga tack för alla fina kommentarer vi får. Är lite förvånad över att vi ens får några, haha, men jag själv tycker det ä väldigt jobbigt att kommentera på bloggar. Någon som håller med? Men ni kommenterar iallafall, snälla saker som gör en riktigt glad!

Jag tror det var Elli som frågade om jag kunde ta kort på min side-cut och ansikte och allt. Visst kan jag fixa det, jag ser ju underbar ut! Neman jag ser cool ut i den här frisyren! :) Det som är att jag tycker inte om att fota mig själv, utan vill gärna bli fotad. Det är väl om urgulliga Annie kan fixa det? :'3

Och så ska mamma lägga över filmerna till andra datorn och sen skicka den hit och så lägger jag upp det på YouTube. Men hur lägger man in filmerna på bloggen? Har kollat på google, gjort som det står, men det fungerar inte? Jag har andra "knappar" och grejer så det blir lite extra svårt. Men ska ju såklart försöka igen :)

Ursäkta för jag inte uppdaterat tidigare, det brukar ju vara jag som uppdaterar massor men just nu ligger Annie före mig hehe. Men jag kom hem vid 4 och jag hade så himla ont i magen så tog något ordentligt att äta och sen tänkte jag lägga mig och vilja, vilket slutade med att jag sov i 4 timmar. Men nu är Törn-Rosa vaken!

Kommer uppdatera lite mer senare, så jag gottgör er!
Kram på er.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0