SVARAR PÅ KOMMENTAR


Först och främst vill jag säga tack, man blir ju så himla glad när man ser sånt här! Jag typ skrek och hoppade upp och ner på stolen, stackars stolen ..

Nej, jag har inte bloggen själv, det är jag och en som heter Annie som har den här bloggen, hon har skrivit en inlägg om sig själv i några av de första inläggen. Anledningen till att man bara ser mina inlägg är för att jag är ganska mycket mer social på bloggen, jag tar det ganska seriöst och vill ha helst minst 3 ordentliga inlägg här om dagen. Men Annie har bloggat ganska bra ett tag, men nu så gör hon väl något annat antar jag ..
Jag fick ju Miss Taylor när jag var 7 och ett halvt år och då kan man säga att jag började rida. Och sen dess har jag ridit kontinuerligt, alltså jag ridit flera gånger i veckan.
Kram <3

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0