SOVDAGS

Åkte med mamma in till Linköping och hämtade Amina från busstationen. Nu ska hon vara hemma över helgen. På vägen dit/där fotade jag minst 50 bilder och blev nöjd med varenda en. Kommer lägga upp några här och sen alla andra på BDB. Fast inte nu, ska sova. Är jättetrött!
Imorgon var det "skaka rumpa", typ som "bränna krut" och allt det där som ni kanske känner till. Dom flesta tjejer i vår klass ville gå, men känner mig väldigt tråkig och töntig som inte går. Men jag ska faktiskt hoppa i NYRK dagen efter så jag har en ursäkt iallafall ;)

Och förresten! Jag ska klippa side-cut, hihi. Nu på måndag efter skolan. Jag ska bli radikal (som mamma säger att det är). Kommer inte ihåg exakt vad radikalt betyder, men typ extremt eller något. Så gullig hon är.


Inlägga utan bilder = Trååkiga!
Men så bra att vi har mycket bilder ;)

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0