SNART TRÄNING

Ska ta och försöka äta något, är ju inte 100% frisk än, men känner mig väldigt pigg och glad! Mer än vanligt :) Det är väl för våren kommer nu. När jag stod och väntade på bussen hem så bara lyste solen och det är inte alls mycket snö/is kvar. Wiho!

Och just det, haha, i morse så vaknade jag vid kvart över 9 eller något sånt och mamma bara "ja, du ser ju pigg ut, du skulle kunnat gå till skolan iallafall" och då sa jag "ja, det kan jag." Och då kom hon på att jag hade sovmorgon och då får jag en taxi till skolan (bor ganska långt ifrån) och hon sa "shit, då åker du ju taxi och jag har inte avbokat den!" Och sen slutade det med att jag på 10 minuter fixade mig och drog till skolan. Rekord tror jag ;) Det var ju bra att jag drog dit ändå för jag hade tyskaprov idag så slapp göra det någon annan dag, skönt. Har lite huvudvärk nu men det går nog över.

Har tänkt att fixa små toffsar vid mankanten eller så, så all man är på en sida. Ni kanske inte fattar, är så dålig på att beskriva .. Men det ser typ ut såhär:

Jättedålig bild från google, men det syns väl lite? Ungefär så fast snyggare och bättre. Tycker det är snyggt, men man ska nog inte ha det för länge för då sliter väl det på manen.
Vad tycker ni? Är det snyggt?

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0