SÅDÄR

Nu har jag handlat med mamma, Sabina och Adrian. Först hittade vi inget, sen kollade vi på Vila, och precis när jag skulle säga "ska vi gå?" så säger mamma är inte dom här snygga? Och så provar jag lite och gillar det. Lite tjejigt, men kanske det jag behöver, helst föredrar jag mjukis, hihi. Sen handlade jag 2 t-shirtar och blåbärspaj och kladdkaka, men äter det nog inte ikväll är mätt nu känner jag.
Sen hängde jag med mamma, Adrian och Sabina på trampolin (m.m) och där satt Ebba! Så va med henne och pratade lite, visade sig att vi verkar gilla lite samma saker? Efter så är det freerunning och kände igen lite folk, kanske inte några jag föredrar att va med, men känner dom iallafall. Sen åkte vi och handlade mat, sen åkte vi hem. Mamma och jag tog något att äta sen ut till stallet och ta in hästarna. Nu sitter jag här och ska snart ner och borsta tänderna så det är klart.
Inte så hästigt inlägg, men det är nog skönt med lite annat också? Skulle jag tycka :)

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0