SÅ ROLIGT

Ja precis, det var så roligt att komma till ridhuset idag :D
Hoppa över fotbollsträningen, hann inte & det var viktigare att komma ut & lasta. Vi åkte till Stinas (min tränare) ridhus & det gick jättebra! Trodde inte att det kunde gå så bra när jag inte ridit ordentligt sen början av december. När jag bara har kunnat skritta nu i vinter så har jag tränat mycket på halter & grunderna.
Så hade inga krav på Pricken idag, ville inte kräva något för att han inte har blivit riden på länge. Han gick väldigt bra i formen, när jag förbredde för en halt & gjorde den så stanna han direkt & han stannade rätt med alla benen. När jag skulle in på volter/diagonalen använde jag bara vaderna till att styra, lika så när vi skulle svänga i hörnen.
Så det gick jättebra & jag krävde inget av honom.
Bilderna från idag blev inte jättebra, blev några bilder också från när jag skritta av.

Annie




Haha en finfin bild!

Några av Stinas hästar.

Båda är hingstar, eller nej dem har nog kastrerat den mörka nygligen.

Den är så fin. (A)

Arabis!

Fölis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0