REMEMBER WHAT YOU TOLD ME

Nu har jag och mamma tagit in hästarna. Både hon och jag var så himla trötta så vi funderade på att låta dom vara ute, men vi tog oss samman och gick ut. Gick lite segt, men nu är dom inne. Vilken lyx dom har, hehe. Annars har jag nog bara segat hela dagen, sov till klockan 1 så imorgon ska jag ha på väckarklockan på 9 och göra något vettigt. Just nu är det "Skaka Rumpa" någonstans i stan, men jag orkar inte gå.

Fotade lite, inget vettigt direkt. Hade bara lite lust :)




Ja, typ bilder på ingenting, men kände ändå för att ladda upp dom, :]

Förresten, håller på att ladda upp bidler filmer på YouTube men det tar sån himla tid! En film stod det att det skulle ta 140 minuter. Man bara wiho! -.- Men ska kolla upp hur man får upp det på bloggen, sen så blir det filmbomb kanske :)

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0