PLUGG

Skolan sluta vid halv två. Mormor kom & hämta mig, så åkte jag hem till henne. Plugga till tyskaprovet som vi har imorgon. Om man ska plugga så är det bästa att åka till mormor & morfar. Eller morfar hjälper väl inte mig men mormor sitter & förhör & är intresserad av vad jag gör & det är ju bra tycker jag! Så jag hann plugga jättemycket hos mormor & jag var jätteduktig (A)
Sen skjutsa morfar mig till konfirmationen. Kom hem därifrån för typ nån timme sen. Nu ska jag väl  & plugga ännu mer, eller allt som vi har prov på kan jag. Man lär sig av Britta på lektionerna. Hehe!
Har kemiprov på fredag, kan säga att det är mycket vi ska ha prov på.
Imorgon får jag se om jag hinner skriva något för då är det fotbollsträning & hästen som gäller ;)

Har inte så mycket att skriva om Pricken just nu, rider inte på grund av halkan, men hoppas isen försvinner snart, som den har börjat göra också. Hans öga vet jag inte vad jag ska säga om, ingen förbättring vad vi ser.. Ska nog upp ikväll & kolla ögat & ge honom medicin.

Chocolate Spot! <3

Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0