NÄSAN I LÄXBÄCKERNA

Håller faktiskt på att plugga ^^ Oftast brukar jag säga att jag gör det, men gör det inte, men nu gör jag det faktiskt! Men gör diagnosen så jag får ut något av det, känns ganska onödigt annars. Fast även om jag inte pluggar till prov, så får jag bra resultat. Fast det är för jag lär mig mycket på letktionerna så jag slipper sen ;)

Tog inte hästarna för ett tag senm gjorde hö och så inför imorgon med mamma. Och nu är det verkligen kallt! Stackars Pitchi och Fanta som står i kallstall .. Men vi kanske ska fixa det i sommar, till pållarna <3
Ne, nu ska jag försöka plugga lite till, har yp bara gjort 10 uppgifter >.<
Ses!

Och Annie, det borde var olagligt att lägga upp såna där bakbilder, åh, så sugen jag är!


Inlägg är tråkiga utan bilder, så ..

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0